Ako sa stať členom klubu DuoLife


Rozdiel medzi nákupom na tomto webe a registráciou do Klubu DuoLife

Duolife-eshop.sk (1)Klub DuoLife  (1)


Ak ste sa rozhodli vstúpiť do Klubu DuoLife vyberte si úroveň členstva

Klub DuoLife  výhody (1)Preferovaný  zákazník (1)

UPOZORNENIE:  Ak sa registrujete ako Člen klubu máte zľavu na prvý nákup do 15%, zľavu do 30% získate vtedy, keď urobíte jednorázovú objednávku za 250 bodov, následne od ďalšej objednávky máte klubové ceny t.j. zľavu do 30% a všetky ostatné benefity.


 Klub DuoLife  (2) (1)

NEPREŠLA PLATBA (4)

Dôležité

  • AK DO 14 dní od registrácie nevykonáte objednávku aspoň za 50B bodov = 1 produkt, váš účet bude vymazaný.
  • po zaregistrovaní sa sa stávate členom klubu duolife/alebo preferovaný klient a presmeruje vás to priamo na stránku na nášho dodávateľa. V prípade otázok ma kontaktujte na 0910 977 313 Žofia Šipošová.

Body

  • Nájdete nižšie v cenníku
  • Každý produkt má svoju vlastnú bodovú hodnotu

Informácie

  • tovar odosiela dodávateľ po uhradení objednávky
  • ako člen klubu si nakupujete kedy chcete a koľko chcete, nie sú stanovené žiadne minimálne mesačné odbery

Doprava

  • Ak chcete využiť akciovú dopravu za 1€, vyberte si po zadaní hlavnej objednávky ešte jeden produkt zo zoznamu v SEKCII PRÉMIÍ.

*Členom klubu DuoLife môže byť každá FO a PO staršia ako 18 rokov. Presné informácie nájdete priamo na webe dodávateľa po kliknutí na registračný link. Z klubu DuoLife môžete kedykoľvek odísť. Po vstupe nemáte voči Klubu Duolife žiadne záväzky. V prípade, že vaše konto nebude aktívne 1 rok, členstvo v klube zaniká. V Klube Duolife nie sú žiadne poplatky. 

 

FAQ:

Kto sa môže stať členom Klubu DuoLife? Každá PO a FO staršia ako 18 rokov.
 
Platí sa v Klube DuoLife poplatok? Nie, Klub DuoLife je zadarmo.
 
Musím nakupovať pravidelne? Kedy a koľko si nakúpite je len na VÁS. 
 
Kedy bude tovar doručený? Ak ste platili kartou, tak sa tovar okamžite expedoval štandardne je dodaný 2-3 pracovné dni, ak sa tovar hradil prevodom, bude expedovaný až po pripísaní platby.
 
Odkiaľ je tovar expedovaný? Z centrálneho skladu z PL.
 
Prečo sa nedá platiť na dobierku? Ako člen klubu, alebo preferovaný zákazník nakupujete priamo u nášho obchodného partnera. Nakoľko ide tovar zo zahraničia, nie je možné platiť na dobierku, pretože je tu riziko neprevzatia tovaru a zvýšených nákladov. 
 
Keď sa registrujem už nenakupujem na webe www.duolife-eshop.sk? Nie, ostávame v pozícii vášho poradcu, ale nákupy a všetky náležitosti už rieši náš dodávateľ. My vás usmerníme ohľadom akcií, bonusov, možnosti začať zarábať. 
 
Stále máte možnosť nakupovať na našom Slovenskom webe, kde máte možnosť využívať dobierku, ale strácate benefity členov klubu DuoLife. 
  12